KONSULTACJE PSYCHODIETETYCZNE

Jak wygląda praca ze mną?

Podczas współpracy nie mówię które jedzenie jest dobre a które złe. Razem odkrywamy jakie jedzenie naprawdę lubisz i które przynosi ci prawdziwą satysfakcję. Otworzysz się na pokarmy, które kiedyś były zakazane z powodu diety lub zdemonizowane przez kulturę diety. Nauczę cię odżywić i dbać o ciało bez względu na jego kształt i rozmiar, kierując się twoją wewnętrzną mądrością. Nie dyskryminuję i nie oceniam nikogo przez pryzmat rozmiaru jego ciała. Nigdy nie będę cię namawiać do utraty wagi, nie będę piętnować twojego ciała ani też promować narzędzi mających służyć odchudzaniu.

  • sesje trwają 50 minut
  • odbywają się co tydzień (maksymalnie co 2 tygodnie). 
  • Nie ustalam jadłospisów, uczę jak odżywiać się samodzielnie.
  • Reprezentuję wago-inkluzywne podejście do zdrowia, czyli takie, które nie jest oparte o zmiany rozmiaru ciała.
  • Uczę kompetencji żywieniowych i pozytywnego stosunku do swojego ciała.

Kiedy podchodzimy do ciała i jedzenia w sposób łagodny, holistyczny i bez nacisku na modelowanie ciała, zyskujemy prawdziwą wolność. Na nowo odkrywamy radość i satysfakcję z jedzenia. Aktywność fizyczna staje się przyjemna a odżywcze jedzenie przestaje być symbolem restrykcji.

Zastanawiasz się, czy to coś dla Ciebie? Napisz lub zadzwoń.

email: jedzenieintuicyjne@gmail.com

telefon: +48 669 836 659

WhatsApp: +48 669 836 659

Chcesz zarezerwować sesję psychodietetyczną?

Sesje zarezerwujesz poprzez jej wykupienie. 

Skontaktuję się z Tobą mailowo w ciągu 24 godzin od wykupienia konsultacji w celu ustalenia terminu pierwszej sesji.

Płatności:

  • PayPal,
  • Blik,
  • przelew,
  • szybkie płatności
Rezerwuję sesję

DOSTĘPNE TERMINY

Stan na 09/10


środy

8:00, 9:00, 12:00, 13:00

czwartki

18:00, 19:00, 20:00

piątki

15:00

soboty

10:00, 11:00

ZMIANY WYMAGAJĄ CZASU

Proces psychodietetyczny by przyniósł realne rezultaty trwa co najmniej kilka miesięcy. Opiera się na cotygodniowych spotkaniach oraz pracy własnej – robieniu zaleconych zadań, przerabianiu przesłanych materiałów i samoobserwacji.

SPOTYKAMY SIĘ REGULARNIE

Spotykamy się 1x w tygodniu (maksymalnie 1x na 2 tygodnie) o stałych porach.

Tylko regularne sesje pozwalają na realne zmiany.

UCZYSZ SIĘ KOMPETENCJI ŻYWIENIOWYCH

Nie układam jadłospisów i nie narzucam zasad żywieniowych. Uczę Cię jak żywić się samodzielnie i jak uczynić jedzenie jednym z ważnych aspektów życia ale nie najważniejszym.

Z CZYM DO MNIE PRZYCHODZISZ?

  • jedzenie i myśli o ciele zajmują zbyt dużo miejsca w Twoim życiu?
  • potrzebujesz wyciszyć jedzenie pod wpływem emocji?
  • zajadasz nudę lub nerwy?
  • zmagasz się z nawracającym efektem jojo?
  • potrzebujesz zadbać o zdrowie i poprawić samopoczucie ale masz dość diet?
  • całe Twoje życie kręciło się wokół odchudzania i chcesz to zmienić?

CO DA CI WSPÓŁPRACA ZE MNĄ?

  • zrozumiesz jak działa twoje ciało i nauczysz się reagować na jego potrzeby
  • uregulujesz swoje jedzenie, pozbędziesz się chaosu, lęku i restrykcji
  • zdobędziesz zaufanie do ciała i przestaniesz się bać o wahania wagi
  • nauczysz się czym jest komfortowa sytość i zaczniesz jeść tyle jedzenia ile faktycznie potrzebujesz
  • poczujesz się pewnie w obecności jedzenia i poradzisz sobie z nadmiernym apetytem na słodycze
  • nauczysz się weryfikować swoje myśli i zmienisz przekonania na takie, które Cię wspierają
  • dowiesz się co robić gdy brakuje siły i motywacji oraz jak radzić sobie w kryzysie
  • poczujesz czym jest wolność od obsesyjnych myśli i normalność żywieniowa
  • zaczniesz lepiej myśleć i mówić o sobie
  • zrozumiesz co jest naprawdę dla ciebie ważne i na tym się skupisz
  • przestaniesz odkładać życie na później
  • a co najważniejsze, poczujesz że w końcu może być normalnie

PRACUJĘ W OBSZARZE JEDZENIA INTUICYJNEGO I KOMPETENCJI ŻYWIENIOWYCH – WAGO-INKLUZYWNE PODEJŚCIE DO ZDROWIA

Co jest celem jedzenia intuicyjnego?

  • zyskanie świadomości swojego ciała
  • zumiejętność poruszania się w świecie pełnym jedzenia
  • Traktowanie jedzenia jako jedną z wielu ważnych części życia

Kompetencje żywieniowe to zestaw umiejętności, dzięki którym potrafimy wprowadzić w życie

10 zasad normalnego żywienia:

NORMALNE JEDZENIE

  1. Podchodzisz do stołu głodna i jesz, dopóki nie będziesz zadowolona.
  2. Możliwość wyboru pożywienia, które Ci się podoba, jedzenie do syta – a nie zaprzestanie jedzenia, ponieważ uważasz, że tak trzeba.
  3. Możliwość przemyślenia co zjesz, aby uzyskać pożywny posiłek, ale nie bycie tak ostrożnym i restrykcyjnym, aby przegapić przyjemność z jedzenia.
  4. Pozwalanie sobie na jedzenie czasami z powodu radości, smutku lub znudzenia, lub po prostu dlatego, że czujesz się dobrze.
  5. Przeważnie trzy posiłki dziennie, cztery lub pięć, lub czasami może być to też chrupanie po drodze.
  6. Pozostawienie na talerzu ciasteczka, bo wiesz, że jutro możesz je znowu zjeść, albo zjedzenie większej ilości na raz, bo smakują tak cudownie.
  7. Normalne jedzenie to czasami przejadanie się, uczucie przepełnienia i niewygody. Czasami może to być zjedzenie zbyt mało i poczucie niedosytu.
  8. Zaufanie, że twoje ciało poradzi sobie pomimo Twoich błędów w odżywianiu.
  9. Poświęcenie czasu i uwagi jedzeniu, ale pozostawienie jedzenia tylko jednym z ważnych obszarów Twojego życia, a nie tym najważniejszym.
  10. Elastyczność. Zachowanie żywieniowe różni się w zależności od głodu, harmonogramu dnia, bliskości jedzenia i uczuć.
REZERWUJĘ SESJĘ